jag ÄR inte efterbliven.

Jag fattar inte VARFÖR man vill vara "efterbliven". Jag FATTAR inte varför ni som föds som normala måste spela "dumma" för att tro att ni är söta eller något sånt där sjukt? det är inte GULLIGT att vara osmart, tvärtom, det är AVTÄNDANDE, det är konstigt, ingen vill umgås med någon som är dum?
 
Jag skulle inte kalla mig själv för geni, eller ens särskilt smart, men det är det, att jag älskar att få reda på nya saker, jag frågar ALLTID om jag inte förstår , eller , jag gjorde.
 
När jag var liten frågade jag hela tiden , jag var först av alla som skulle fråga, alltid den som ville få reda på grejjer.
Men nu, asså, nu blir jag kallad " fjortis, attentionwhore, sökaupprmärksamhetarN, efterbliven " osv osv.. ,
 
Jag är inte efterbliven. Jag är inte så jävla dum som ni tror, jag älskar bara att fråga, jag tycker det är grymt kul att lära mig nya saker, därför frågar jag om det är något jag inte förstår. Fattar jag inte något så berättar jag det, vet jag inte om något ngn frågar mig så berättar jag det.
 
Jag har dock blivit jävligt rädd för att fråga grejjer, eftersom när jag frågar grejjer komma folk med kommentarer som
" OMEN, ingen idé att förklara, du fattar ändå inte "
 
Jo, jag förstår, om du vill förklara. 
 
Jag är så trött på folk som tror att jag växt upp underbart, har två föräldrar som bor ihop, har hästar, har det perfekta livet, visst, jag har det fan inte dåligt, men jag har det inte så sjukt bra för den delen heller..

Jag ville bara säga att jag spelar inte efterbliven, jag är bara väldigt utåtriktad.
Så snälla, kalla mig inte efterbliven förrens ni vet vem jag är, kalla mig inte dum i huvudet innan du ens förklarat, skäll inte på mig och berätta hur sjukt trög jag är, innan du har gett mig chansen att tänka efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0