Tio saker ni inte visste om mig,Loppan och Smulan!

* Jag e ganska galen med folk jag verkligen känner mig trygg med, annars är jag rätt blyg och tråkig ^^
* Jag är GALET rädd för snuskgubbar, alltså det är min största fobi
* Jag vågar inte cykla till stallet själv, i rädslan för att nån ska ta mig :(
* Jag ger VÄLDIGT lätt upp, såfort jag stöter på minsta lilla svårighet ger jag upp xd
* Jag är ganska korkad enligt mig själv, och jag spelar inte som vissa tror, snarare tvärt om , jag skäms lite för det ibland..
* Jag var väldigt rädd för nya människor innan, nu är jag tvärt om, älskar nya människor!
* Jag bantade mig själv 12 kg när jag var tolv år gammal
* Jag har bara vart riktigt kär en gång
* Jag är VERKLIGEN inte ute efter att få tävla med Loppan, jag vill mer ha en skogskompis :)
* Jag är egentligen ganska rädd för hästar, det var först när jag började ta hand om smulan för snart två år sen, som allting släppte :)
 
 
* Smulan har vart rent utsagt förjävlig en period, kunde knappt leda henne från hagen själv.
* Smulan är en väldigt unik häst, aldrig träffat en häst som uttrycker sig som henne :)
* Smulan ÄLSKAR godis, dessutom äter hon allt man matar henne med xd
* Jag har tagit hand om Smulan i två år den 10 september :)
* Smulan är väldigt kelsjuk, älskar att gosa och bli kliad
* Smulan kan vara VÄLDIGT kaxig mot folk hon inte känner
 
 
* Loppan heter egentligen Linn Lobelia :)
* Loppan kan bli SJUKT stark
* Loppan har haft tre olika ägare innan hon hamnade hos karin
* Loppan är vääädligt osocial i hagen
* Loppan älskar att bli kliad på juvren!
* Loppan hatar att bli lämnad ensam
 
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: krillan

hej. kan kan även tala om för dig att hon har även haft en fodervärd och det var jag. Hon bodde hos mig från september 2007 till februari 2009. Och innan hon såldes till ägare nummer 2 var hos en annan tjej.

2013-07-28 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0