Folk som inte gillar mej.

Visst finns det folk som inte gillar mig,folk som tror en massa om mig, folk som har bara vet vad jag heter, osv.

Men, jag bryr mig ärligt inte.. tycker ni inte om mej, fine?  Jag var inte skapad för er ändå ^^
önskar jag hade det självförtroendet att säga så.

Men jag tar åt mig. Jag kke inte visar det, men jag suger åt mig varenda litet ord.

" DU ÄR FAN STÖRD" " ÅHH DITT JÄVLA ÄCKEL" asså, ni kke säger det på skoj, men jag tycker fan inte det är kul att bli kallad för äckel? 

asså detta blev fett rörigt , menmen, ni är la läskunniga iaf? ;)


Sen tänkte jag bara säga att det här med skitsnack bakom ryggar?
Mår ni bättre av att klanka ner på folk eller? är det KUL att hitta på fula saker om sin "kompis" och dagen efter låssas som ingenting.

Tror ni att ni är smarta när ni är med varandra, och sitter och snackar skit? tror ni inte att det kommer fram? :)

Asså, jo, det kommer fram!

Även om ni kanske tycker det är askul, så får det konsekvenser. Kan ni inte bara... lägga av med skitsnacket?
Jag TÄNKER inte ändra på mej, för att nån av er sitter och snackar om hur ful min haka är, eller hur tjock och dum jag är?

Jag är den jag är, och jag är tamefan stolt.
jag är stolt över mina fettvalkar.
Jag är stolt över min MEGA haka.
Och jag är såjävla stolt, över att jag har lyckats inse vem du egentligen är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0