Like's på facebook.

Hum. ASså, seriiöööst, vart är världen påväg?!
Måste man klä av sig naken och blotta halva brösten för att få likes på fb?!  Räcker det inte med ett leende och positiv utrstålning?
Nej vettu. Nu skarru blottas för att folk ska uppskatta dej.

Och ni tjejer därute som BARA tänder på magrutor!? Killarna har ju fan PRECIS lika mycket press på sig att man måste ha en snygg mage, som vi tjejer har på att ha stora bröst och platt mage?!

Asså näe, så ska det inte behöva vara!
Jag visar mig inte i bikini för killar som jag inte litar 100 % på , för jag trivs inte i bikini. Det skaaaa inte vara så! Man ska fan våga visa sig och sin fina kropp på sommrarna! Alla är fina, ALLA!

Men såklart finns då dessa små utseende fixerade pojkarna som tror att skönheten sitter i brösten.
Och dom små korkade fjortisarna som tror att det sitter i musklerna på magen.

ÅH SKÄRP ER FÖRFAN.
Tänk på dom som inte har den perfekta magen, inte har det finaste utseendet?!
Men jag e Helt säker på att dom har så jävla mycket mer hjärta än vad ni andra NÅGONSIN kommer att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0