Be my badboy, be my man.

jag och rubriker asså, haha!
 
 
Var på skolbio idag, var en rätt så bra film, annars vart det rätt långtråkigt, hehe.
Imorgon ska jag baka med min mormor och morfar, för att vara ett chekt litet barnbarn sådär ;) Ska även till stallet någon dag!

Åh jag anmälde mig till tävligen på Tösen... D:

GAH.  gissavemsomkommerkämmautsigrättrejält?!  D: nej men, bara 50 cm, rätt chill höjd, vill inte hoppa något jag inte vet att jag klarar av liksom, ^^ Och sen litar jag ju 100 procent på tösen också :D så det ska nog gå bra.. :D
 
vet inte vad jag ska skriva, blir ett " the typical tråkbloggarN" inlägg, typ TJA TJA BLOGGEEEEN, IDAG HAR JAG ÄTIT MAJS, HEJDÅ
typ.
 
 
/ Neah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0