stress.

Är så sjukt stressad, vet inte varför, är efter i massa olika inlämningsuppgifer, allt gå så ruskigt fort nu i skolan, så hinner knappt klart med det ena innan man ska börja med något nytt, och ändå jobbar jag rätt bra i skolan.

Någonting jag har så jävla svårt för är matte. MATTE.
Jag går i åttan, och kan inte gångertabellen? bra jobbat. Jag får ont i magen av bara tanken på att jag ska ha matteprov det första jag har imorgon på morgonen, och jag kan ingenting, helvetteeeee.

jag hinner inte. Jag är stressad, åhåhå, vill bara lägga mig ner och lipa, och sen inte gå tillbaka till skolan, bara skita i alla lektioner och sen bli stor och inte ha några planer för livet, bara ta allt som det kommer. åh fan vad gött asså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0